Off we go!


Sitter och äter frukost i hemmet. Kallt nyponthe (det tycker jag är jättegott), lite knäckebröd, kladdkaka och clementiner. Pappa har alltid tyckt att jag haft konstiga matvanor.

Jag har inte haft så mycket tid att blogga i veckan. Det har varit en jobbig vecka. Och på jobbet har jag haft så mycket att göra kring vår kundaktivitet den 29:e att jag försummar er lite här inne. Förlåt.

Nästa vecka kommer jag ha betydligt roligare saker att skriva. Eller snarare visa! För om några timmar åker jag, mamma, Cissi, Sara och Annelie till Tyskland för att besöka statsstuteriet i Celle, hälsa på Gunilla som är chef där, se deras hingsttåg, besöka Schockemöhle och - förhoppningsvis - klappa Totilas på mulen. Det vore STORT. Och emellan allt hästande ska vi ha en massa härlig tjej-tid ihop!

Jag ska fota som en galning så att jag har mycket att visa er när jag kommer tillbaka. Och jag ska göra mitt bästa för att hitta en tysk dator att uppdatera ifrån.

Ha en jättetrevlig helg allihop!

Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0