Mållös



Cissi och jag hos Chacco-Blue. Vi ville mysa, han ville äta upp våra jackor.

Nu är jag tillbaka i butiken efter mitt Tysklands-äventyr! Lite seg i kroppen efter färjan och den långa bilturen, och lite snurrig i kolan av alla fantastiska hästar som sprungit runt framför mina ögon. Fy fan - rent utsagt - vilka fina hästar det finns i världen!

Förutom Totilas och Sandro Boy, som var ute hos sina tränare, har jag hälsat på alla de stora stjärnorna. Sir Donnerhall, Diarado, Balou du Rouet, Chacco-Blue, San Amour, Dancier, Valentino, Edward, Londonderry, London Time... ja, listan av imponerande namn kan göras lång. De är så fantastiskt vackra de här djuren, schvungen de har i sina rörelser känns övernaturlig och jag känner mig alltid lite starstruck när jag får mysa en stund med dem.

Efter närkontakt med mina idoler ser listan över blivande fäder till Millies bäbisar ut enligt följande:

1) Chacco-Blue
2) Action Breaker
3) Diarado
4) Sandro Boy

Hon kommer alltså bli fyrbarnsmor, min lilla princessa! Frågan är väl bara när :-)

Fler bilder från resan kommer så snart jag hinner!

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0