Nine to five?


Puh! Stallet imorse. Eftersom livet är orättvist solar sig Cissi och Jonas i Thailand medan jag och Joel har halva stallet att mocka varje dag :-) Sedan redovisning i skolan. Har producerat mitt livs första - men inte sista - bok. En fotobok om mig själv som blev överraskande bra sett till den tid jag lade ned på den! Ibland är det tufft att göra många saker samtidigt...

Nu under eftermiddagen har jag röjt mig svettig i butiken med Lina. Vi har flyttat runt och fyllt på som galningar vilket faktiskt börjar ge resultat nu. Om du är ute efter nya körglasögon eller har sopat slut din gamla kvast i stallet så kan jag rekommendera välfyllda hyllor efter dagens rajd. Och om du är ute efter Mustad söm så kan jag rapportera att den har skickats därifrån vid det här laget och bör vara på ingång till oss inom kort!

Nu drar jag iväg på ett par sadelinpassningar och sedan ska jag belöna mig själv med en god middag och ett glas rött med älsklingen :-) Vi hörs imorgon!

Kram Anna.

Kommentarer
Postat av: Leif Biderman

Vill fa en kontakt med Lars eller Kathrin.

Kan du hjalpa mig?

Basta halsningar fran Philadelphia USA

2012-03-21 @ 02:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0