Tack och hej - för en stund!


Hej!

Och tack till er alla för att ni fortfarande tittar in här med jämna mellanrum, i väntan på en uppdatering från mig som aldrig kommer. 

Sedan min examen från Textdesign-programmet på MDH i våras, har jag så sakteliga börjat komma på plats i min nya roll på Bidermans. Jag kombinerar numera butiksjobb i Folkesta med sadelinpassningar, marknadsföring och framför allt med att skapa en webbshop och en ny hemsida åt oss. Tyvärr gör mitt lapptäcke till arbetsdag att det inte blir så många bloggminuter till övers. Ett faktum som jag börjar inse, och som jag tycker är väldigt synd. Men det är aldrig roligt att göra något halvdant - ska det va så ska det va. Och därför har jag beslutat mig för att lägga ned bloggen, åtminstone tills vidare.
 
Önskar alla er, mina fina läsare, lycka till med era hästar och allt annat i era liv. Ha en riktigt härlig höst och vinter och glöm inte att kolla in vår nya webbshop som förhoppningsvis kommer att vara igång med start i november i år. Ni kan även följa oss, vad som händer i butiken och dylikt, på vår Facebook-sida: http://www.facebook.com/#!/pages/Bidermans/152631248173271
 
Hejdå-kramar från Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0