Avslappning


Jag har invaderat mammas hem igen och bor på landet. Hon kommer snart vara sjukt trött på mig. Men jag orkar helt enkelt inte vara i stan hela tiden just nu, det gör mig rastlös och oharmonisk. Bättre då att vara ute i det fria och ge min något sönderpartade kropp lite återhämtning.

Jag pysslar om mig själv helt enkelt. Går promenader, gör ansiktsmasker, äter sallad, sitter i massagestolen, målar naglarna, solar, ser på film, rider och känner mig lite mer hälsosam än vanligt. Jag har tagit till mig min kära vän Jonnas underbara blogginlägg om närvaro i precis allt man gör och försöker att uppskatta det lilla i livet. Det är asskönt att bara gå runt och njuta och vara tacksam över hur bra man har det! Di Leva here I come :-)

Räknar med att vara redo för stadsliv och 12 centimeters-klackar igen på onsdag så att mamsen får tillbaka lite privatliv. Eller möjligtvis på torsdag...

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0