Freaky friday


Det var när jag sträckte händerna högt i luften och skrek ut "Känner ni inte hur hela livet bara öppnar upp sig för en?!" till mina kollegor i lunchrummet nyligen som jag insåg att allt inte är som vanligt idag. Jag insåg alltså inte att jag totalt tappat greppet om min mentala hälsa som lagerchef Stephan alltid verkar tycka.

Nej, det handlar snarare om att jag är närmast övertaggad inför helgen! Dels för att det är min första lediga helg på ett tag nu och dels för att jag ser fram emot världens härligaste sommarfest imorgon. Och sen för att jag verkligen känner gamla hederliga helg-vibbar idag. Normalt brukar jag ju ändå sitta på nån uteservering med ett glas rosé var och varannan dag vilket tar bort det där svenska, speciella med just helg. 

Men den här veckan är allt annorlunda. Den här veckan har jag tagit det lugnt, detoxat på landet och verkligen levt vardagsliv. Sjukt tråkigt kan tyckas, men välbehövligt. Och nu får jag ju min belöning! Jag befinner mig liksom vid vingen 50 meter kvar - om man snackar travspråk. Och det är så jävla fab :-)



Nu kör vi.

/Anna.

Kommentarer
Postat av: Fia

Freaky Friday va? sluta sno mina grejer! thief! Moahahha.. Eller du kanske bara insåg att det var vad det var, en freaky friday! =)

2009-08-14 @ 17:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0