Snoris


Bästisen har pollenallergi. Vi snackar alltså om Donnis The One nu. Han snörvlar och hostar och blir alldeles tilltäppt på somrarna den lilla stackarn. Så nu är det inte bara ögondroppar för hans brist på egen tårvätska som jag måste ge morgon och kväll, utan även slemlösande. Man vill ju liksom att han både ska kunna se klart och andas. 

Synd bara att han mest latar sig i hagen istället för att springa in bensinpengarna det kostar mig att gasa fram och tillbaka till landet hundra gånger om dagen. Eller vem försöker jag lura? Jag bryr mig ju inte det minsta om sånt. För min lilla pärla är värd hela Statoil om det så krävs.



Och nej. Han lider inte av någon mysko, röd åkomma på näsan. Han har bara gnuggat den mot lösdriftsladan :-)

/Anna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0