Let´s have some fun, this beat is sick...


Jag har haft en helg med lite ledigt men mycket skoj. I fredags var det Travtränarnas Dag på Sundbyholm med After trot på kvällen. Så när jag och Cissi hade stängt butiken bar det iväg ut dit för att möta upp familj, vänner och hela banans tränarkår med hästägare. Kul initiativ med grillbuffé, musiktävling, brännboll, dans och bra uppslutning med över 300 pers runt borden! Så vi blev såklart kvar - och pappa fick stå för sovplats åt en något vinglig Anna framåt småtimmarna. 

Lördagen jobbade jag med brorsan i butiken och tog sedan lite välbehövlig kvalitétstid med mig själv, Bullis och kvällssolen på uteplatsen. Vi käkade räkor, läste Chic och snackade killar. Bullis har nämligen skaffat pojkvän. Och inte vem som helst utan kattvärldens svar på Pete Doherty. Värsta värstingen liksom. Så jag fick köra det mammiga moraltants-snacket om att bad boys är sååå 2008, att man tillsist alltid kommer på att man är värd bättre and so on... Blablabla. Och Bullis ignorerade mig såklart totalt. Hon är ju förblindad av kärlek den naiva stackaren.

Så jag låste in henne i lägenheten och drog ut istället! Förfest hos Anders där vi slog maxantalet för hur många man kan få plats på en balkong. Sedan Nybron. Och sedan tacos-picknick på en parkbänk :-) Hade haft så många roliga bilder att dela med mig av från den här kvällen om inte min kamera gått sönder. Igen. Hata, hata objektivfel.

Söndag morgon kl.11.00 var det obligatorisk närvaro i stallet. Högtryckstvätt av hela skiten. På min ENDA lediga dag, tillika sommarens varmaste och finaste. Hon är för underbar min mamma.

Lite pics (innan objektivfelet):













/Anna.

Kommentarer
Postat av: Felix Star

Du är bedårande.

Låt mig bjussa på en bira?

FS

2009-08-13 @ 23:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0