Ge mig styrka




Har nyligen kommit hem från en brunch på Sylvia fylld av kalorier och asgarv. Halva bakis-Eskillstuna var som vanligt där och skvallrade om gårdagen. Nu ligger jag hemma i soffan med sambon och är fasansfullt trött, vilket jag tycker att bilden beskriver mer än väl. Och snart måste jag ändå på något vis släpa mig upp härifrån för att ta hand om mina 10 tvättar. Sweet. Tack gode gud att världens bästa Annelie har hand om Ametist idag så att jag åtminstone slipper den kraftansträngningen.

Det har varit en bra helg. I fredags hade jag en lugn kväll på landet. Mamma bjöd mig, Jonas och Cissi på monstergod pasta innan vi glodde på Kristallen-galan (eller vad det heter). Jag roade mig med att kommentera alla kläder, Jonas irriterade sig på att allt jag pratade om var party och Cissi gillade varenda kotte på galan. Mamma stod ut. Den var mysigt.


 
Och igår hade jag min roligaste kväll på länge med gänget. Det vill säga Maria, Fia, Malin och Erika. Vi provade kläder och drack drinkar i timmar innan vi attendade födelsedags slasch inflyttningsfest hos Madde. Som naturligtvis visade sig vara en höjdare! Sen gjorde vi om hela Centro till dansgolv och skakade våra house-rumpor till Johan och Jojjes DJ:ande hela kvällen. Och sen bangade jag efterfest - hemmagjorda toast och lite resorb hemma i tryggheten lockade på något konstigt vis mycket mer...

Nu ska jag klicka igång min DiLeva-playlist och starta storstädningen. I alla fall snart.

/Anna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0