Wanted


Förmiddag på jobbet. Sitter och pillar med höstens schema medan koffeinet börjar sätta in. Sedan ska jag ta tag i städning och påfyllning, får lätt panikångest över att det är så stökigt just nu. Men man hinner inte med allt som vanligt när halva styrkan är på semester.

Jag har även, efter tre dagar på landet, drabbats av en plötslig och kraftig abstinens efter mina tjejer. OCH efter min syster, världens finaste Sara, som bott och arbetat i Visby under sommaren. Saknar henne så det gör ont just nu och frossar därför i lite nostalgiska syster-bilder av oslagbara stunder tillsammans.







Lyckligtvis behöver jag bara vänta tills på onsdag nästa vecka innan jag får träffa henne igen! Jag LÄNGTAR efter att få irritera mig på hennes brist på ordningssinne, att hon alltid är sen och att hon alltid pajar mina kläder - allt det där som en syster gör allra bäst :-)

Och för er, kära kunder, som har ärenden till vårt dotterbolag International Stallion Service kan jag avslöja att det är Saras ljuva stämma ni kommer mötas av när ni ringer dit framöver. Hon ska nämligen stanna i Eskilstuna heeela hösten, ge er bästa möjliga service i era bokningar av såväl trav- som ridhingstar och tillsammans med mig göra hösten 2009 till den allra bästa hittills! Se upp världen, för här kommer vi ;-)

/Anna - looking forward.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Finaste systrarna EVER!!!!

2009-08-12 @ 14:16:12
URL: http://filippamariakhouri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0