Live från jobbet


Jobbar lördag i butiken men morfar, mamma och Bullis. Skaplig släktträff! Tackar den mogna delen av min hjärna för att den hällde Sprite i vinet under Andjelas födelsedagsfest igår kväll, annars hade man ju fått skämmas för la familia. Tack vare Coca-Cola company fick jag nu istället både en grym kväll igår och en trevlig dag på jobbet idag - winwin!

I skrivande stund håller de andra två Bidermannarna ställningen i butiken medan jag smitit iväg till datorn för att ge er en välbehövlig uppdatering. Bullis hängde såklart på och chillar i ett postfack på skrivbordet. Har inte blivit så mycket skrivande från jobbet på sista tiden eftersom vi packar upp varor som tokar hela dagarna. Leveranser med potentiella julklappar dundrar in stup i kvarten, Spotify pumpar jullåtar och stämningen är på topp! Och jag som töntigt julfreak stormtrivs.

Hemma är det tystare. Joel the boyfriend har dragit iväg på USA-äventyr och lämnat mig och Bullis åt våra öden under jul och nyår. Vilket såklart betyder att vi styr kosan mot landet istället! Jultid = familjetid. Och hästtid. Förutom sedvanligt mockande och ridande är mitt nya projekt inridning av Terrorist-Ted, en av shettisarna. Är du liten, lätt och självmordbenägen? Då kan du få hjälpa till :-)

Nu ska jag strax shoppa mig ett par handskar, stänga butiken och kasta Bullis över axeln. Mot landet!

/Anna.


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Haha, du kan få låna Sofie, hon är liten och självmordsbenägen. :)

2009-12-12 @ 21:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0