Älskade fredag


Finns det något bätte än fredag? Jorå det gör det! Ledig fredag. Vilket är precis vad jag har haft idag. Vi i butiken fick nämligen en hel långhelg var på semesterschemat. Vilket om jag får säga det själv inte var så pjåkigt planerat av moi.

Jag har fått sovmorgon, ätit mysfrukost på landet, pysslat med hästarna, solat, betalat räkningar, gått promenad och varit på shoppingrunda med Maria. Det är helt fantastiskt hur jag har hunnit med allt!



Köpte bland annat ett nattlinne som jag har fått dille på eftersom det funkar till absolut allt. Som mysplagg hemma, över bikinin till stranden, som tunika till vardags eller som klänning till fest om man rockar till det litegrann. Ikväll tänkte jag köra på det sistnämnda.

Inhandlade även ett par ormskinnsmönstrade leggings vilket tiden får utvisa om det var ett bra köp eller ej. Men hey, man måste ju våga för att vinna. Går säkert att matcha upp dem också på nåt vettigt sätt. Sen lite underkläder, parfym (har bestämt mig för nystart i livet vilket kräver ny doft i livet), smycken och - hör och häpna mamma - ett par joggingskor. När Bullis har kissat så har Bullis kissat, och då får man vackert knata iväg och köpa ett nytt par. Som man i fortsättningen förvarar ovanför marknivå. Hon är för söt, min Bullis.

Ikväll blir det girls night out. Middag på Grappa följt av drinkar på Sylvia. Där vi förhoppningsvis även kommer dansa arselet av oss. What a night det här kommer bli!

Nu är det dags för en dusch och sen allt annat som krävs för att jag snart ska se ut ungefär så här:



:-)

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0