That's it!


Det är inte bara dödstråkigt att städa. Det är livsfarligt också. Min dammsugare låter som ett uppretat sjölejon, luktar kraftigt bränt och har börjat ryka en aning. Så jag lägger ner.

Kanske borde dra till Clas Ohlson och köpa dammsugspåsar som verkligen passar för en gångs skull. Jag älskar Clas Ohlson och alla andra butiken där man kommer på att behöver saker man aldrig trodde att man skulle behöva. Ni hajar va?

Som de här post-it lapparna till exempel:



De köpte jag förra gången jag var där. Tillsammans med ett 10-pack av mina absoluta favorit-bläckpennor. Och tack vare det kommer jag aldrig mer glömma bort någonting.

/Anna - girly girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0