Inhandlat


Idag har jag shoppat. Life is good. Krasst sätt (typiskt pappa-uttryck) så finns det ju bara ett sätt att bryta lågkonjunkturen på och det är att konsumera. Mera. Så idag har jag dragit mitt strå till stacken och förbättrat rikets ekonomi!






Som ni ser så hittade jag en del. Tyvärr allt utom det jag verkligen var ute efter, nämligen klänning och gummistövlar till midsommarafton. Får rota runt lite långt bak i garderoben och se vad jag kan hitta istället.

Har även investerat i en ny och förhoppningsvis bättre fungerande kamera, så se fram emot fler bilder framöver! Den är rosa så att den matchar min mobil. Sånt känns viktigt.

/Anna - oh so shallow

Kommentarer
Postat av: Sandra

shopping förnöjer! Jag flyttar 1:a veckan i augusti, så vi måste verkligen hinna med ett par kvällar med rosè innan dess=) vi får stra upp det där med tjejerna! Kram

2009-06-18 @ 09:09:51
URL: http://viktigtstrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0