Känns som måndag morgon


Åter på jobbet efter ganska många lediga dagar. Igår hann jag med att måla klart nästan hela lägenheten och så slog jag på stort och oljade in min uteplats när jag ändå var igång. Jag plockar så många vuxenpoäng nu för tiden att jag blir rädd för mig själv. Måste boka partyresa till Ibiza eller nåt för att upprätthålla balansen. Världens bästa pappa var hos mig och satt upp tapeter också. Jag är så himla nöjd med hur lägenheten börjar se ut! Kommer en massa bilder så snart allt är helt klart.





Kvällen spenderade jag i stadsparken med Maria, Fia och Sinita. Blivande mamma Sinita, hon är så vacker just nu att man bara tittar på henne hela tiden. Och snart har vi en knodd i gänget att nypa i kinderna och klä i små söta outfits. Me like!

Nu är det dags att sätta fart med allt jag måste ordna innan jag går på semester. Jobbar bara i butiken idag och imorgon så det finns inte mycket tid till att snygga upp i hyllorna, göra alla beställningar och se till så att tjejerna i butiken har allt de behöver medan jag är borta. På fredag morgon drar jag, mamsen och Cissi till Three Horses (en av våra leverantörer) i Danmark över helgen. De firar 50-års jubileum och har ordnat en återförsäljarträff där vi ska titta lite närmare på sortimentet, lyssna till föreläsningar och fira med fest. Mycket kommer vara sadelrelaterat, och jag tippar att mitt favoritinslag blir Ron Bates introduktion av nya Isabell-sadeln. Ska försöka ta några smygbilder åt er :-)

Nej, nu börjar koffein-ruschen sätta in så nu kan jag har jag varken tid eller ro att sitta still längre. Gasen i botten!

/Anna - effektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0