Lördag på landet


Det blev en trevlig fredagkväll med Fia och Maria, först hemma och senare på Grappa. Om än i snurrigaste laget. Jag skyller allt på Grappa - sluta spetsa rosévinet.

Följaktligen ser det ut att bli en ganska lugn kväll på landet. Stänger butiken om en halvtimme och efter det ska jag och Ametist ut och bränna lite fett i skogen. Tänkte även påbörja inridningen av min lilla Ted idag. Wish me luck. Den där lilla jäkeln älskar att mobba mig så det kanske slutar med att det är han som sitter på mig och inte tvärtom. Man vet aldrig när det kommer till mina ponnyer.

Ska även grilla gott och sno lite kvalitétstid med mamsen. Måste kompensera för att jag inte tänker fira midsommar där i år. Så ikväll blir det grillad tonfisk och vilt med potatissallad på färskpotatis plus en massa goda såser. Mums. Jag älskar verkligen mat.




/Anna - kurr i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0