Vecka 23 till handlingarna


Andra helgen i rad utan sömn. Måste bättra mig på den biten. Men tänk vad mycket jag hade gått miste om ifall jag redan var bra på det!

Jag har överlevt Strömsholmstävlingarna. Ännu en gång. Och de timmar jag inte spenderade på utställarområdet under tävlingarna ägnade jag åt 350 års-firandet av Eskilstuna. Eller ja, eftersom att det var svinkallt ute så bestod min del av firandet mest av häng, fotboll, god mat och smarriga drinkar på Centro och Nybron. Works for me.

Under söndagen hittade jag dessutom en ganska hyfsad kamera på mobilen. Voilá!




08.15 söndag morgon i försäljningstältet. Lillasyster Biderman efter nada timmars sömn.




Söndag morgon 08.16. Övertrött och flamsig efter hela 2 timmars sömn.




10.20 börjar det bli lite fart i tältet.






Helgens absolut bästa timmar. Cissis och min lediga söndagseftermiddag under tävlingarna har numera blivit tradition. Större delen av dem spenderades med fyllda tallrikar och varsitt glas vin i solen vid kortsidan av hoppbanan.






18.00 tog den lediga eftermiddagen slut. Dags att packa ihop hela cirkusen. Vilket tack vare fantastiska Stephan, Camilla, Cissi och Sara faktiskt gick ganska smärtfritt.

Strömsholmstävlingen är kult. Den är för mig ett barndomsminne som blivit till tradion och den är rent av en av årets höjpunkter. Men det är en himla tur för min hälsa att den inte infaller oftare än så.

/Anna - somnade gott igår kväll.

Kommentarer
Postat av: DJ

SÅ går det när man är ute på lördagkvällen!



Men kul hade vi! ;)

2009-06-11 @ 16:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0