Söndag


Igår hade jag min första lugna lördagkväll på mycket, mycket länge. Tror att det gjorde mig gott. Såg The pianist (verkar vara den enda i hela världen som inte redan gjort det) ihop med Jonas och Cissi och hann gråta en skvätt över hur hemska människor kan vara. Cissi grät inte en skvätt. Hon hulkade sig igenom hela filmen.

Idag har jag haft sovmorgon och ätit världens maffigaste brunch med Emma G, Emma A, Malin, Cissi och Jonas. Sjukt gott och trevligt. Vi försökte först vara som normala människor och stanna i soffan när det ösregnade utanför, men slutade sen låtsas och stack ut på lite tömkörning av shettisarna istället. Nörd-varning.

Ted skötte sig jättebra för att vara nybörjare medan Donnis och Emma G mest ägnade sig åt "fikapauser". Det vill säga, Donnis tvärstannade och körde ner mulen i gräset på ridbanan var femte meter medan Emma skrek "han söker sig framåt, nedåt!". Och Cissi och andra Emma dog av skratt vid staketet. 

Nu sitter jag i alla fall i soffan. Nån måtta får det vara på hurtigheterna. Tänker göra en massa tjejiga grejor som att se Gossip Girl, peela mig och betrakta mina porer i spegeln.  Har dessutom nyaste numret av Chic att frossa i så shoppingfebern lär slå till någon gång under morgondagen.

Om någon av er läsare känner för att göra typiskt grabbiga saker som att bära upp mina tunga möbler på vinden så är det bara att anmäla sig omgående :-) Måste ta tag i skiten snart eftersom grabbarna ska börja fixa min lägenhet på tisdag. Ska försöka uppdatera er med före- och efter-bilder.

/Anna - älskar söndagar.

Kommentarer
Postat av: Fia

ja, jag skulle ju oxå kunna ha nya chic till mitt förfogande ifall en viss Biderman kunde fixa fram julklapp år 2008 till mej!!! =) FÖR DÅLIGT!!!!!!!

2009-06-14 @ 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0