The way it should be


Så här ska jag börja varje dag. Med sol och jordgubbar på min uteplats. Orkade inte lägga upp nån bild för kameran ligger kvar inne. Och dit är det ju flera meter... Semester-mentaliteteten har satt in.

Idag börjar lägenhetsprojektet på allvar så snart måste jag dock in för att röja upp lite innan snickarna kommer för att lägga golv och greja. Eftersom jag känner till mitt eget kontrollbehov så har jag bestämt mig för att dra ut till mamma och sova där inatt, blir lugnast så. Ta en ridtur, en promenad, bada i poolen och bara vara. Det blir definitivt lugnast så.



Hittade den här bilden på Marias blogg. Och bestämde mig för att den på något vis ska få symbolisera min sommar 2009. Here we go!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0