Fredagskväll


Igår hade jag en lång och väldigt, väldigt oplanerad kväll.







Den började med middag och hästande på landet...




...fortsatte med mysbyx-mys och blondering av Maria i Fias soffa. Och slutade givetvis i en barrunda á la Eskilstuna tillsammans med de här idioterna :-)

Kvällen favorit-situation: När Fias ex messar henne och frågar om inte Fias andra ex är ute och käkar med Fias pappa på restaurangen där han jobbar. Och vi naturligtvis går dit för att bevittna den något besvärade situationen, säga hej till allihop och kolla in alla bittra miner. Samtidigt som hennes tredje ex ringer och frågar vad hon gör. Jag är helt säker på att det här inte är normalt.

Kvällens favorit-citat: "Fia, om vi vore två uteställen ikväll så skulle du vara Café Opera och jag Dannes bar". Uttalat av undertecknad i egen hög person när jag kände mig på tok för underklädd och osminkad. Och hon såklart var toksnygg.

/Anna.

Kommentarer
Postat av: Orre

Nu var det lite skvaller i alla fall ;-)

2009-06-27 @ 13:19:09
URL: http://orrestrandberg.blogg.se/
Postat av: Fia

HAHAHA.. Ja, alltså nu tycker jag att det låter som jag avverkar killar på löpandeband.. ex ex ex ex... Men det var tok kul, jag tror att vem som helst hade hållit så så långt borta som möjligt från den platsen om de hade vart i mina skor, men inte jag! jag sätter mig mitt i smeten och tycker det är sjukt kul... normalt? njaaaaaa ;P

2009-06-28 @ 12:13:32
Postat av: Orre

Var det inte du som jag gick förbi på vägen hem i morgonsolen i natt?

2009-06-28 @ 16:23:55
URL: http://orrestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0