En gång om året


Ska ni till Globen nästa helg? Själv ska jag se Grand Prix-dressyren på lördagen med Cissi och förhoppningsvis alla föreställningarna på söndagen. Om det visar sig att min kille är tillräcklig snäll, eller bara gillar mig tillräckligt, för att stå ut med en sån heldag. Time will tell :-)

Cissi hade godheten att alldeles nyss informera mig om att vi, under vår lördagstripp, även kommer få bevittna Briars avskedsföreställning. Så att jag kan börja förbereda min mentalt för en sån grej. Jag som inte kan hålla mig från gråt under en vanlig segerdefilering med min drömhäst kommer nog få ladda med det mest vattenfasta jag har i mascara-väg...

     

/Anna.


Kommentarer
Postat av: Ida Magnuson!

Självklart!Dressyren är vad som gäller!!

2009-11-22 @ 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0