Tristess


Normalt är jag en tämligen positiv människa.

Inte just nu.

Jag befinner mig i slutet av två kurser. Tentaperiod. Det enda jag egentligen gillar just nu är tiden med min familj, J och hästarna. I övrigt upplever jag maximal uttråkning. Jag gör liksom ingenting. Bara pluggar - fryser om fötterna - pluggar - fryser om fötterna. Emellanåt jobbar jag och fryser då om hela kroppen istället. Träffar tjejerna alldeles för lite och gör inget roligt på kvällarna. Varje dag den andra lik.

Imorgon går jag i skolan 09-12 och efter det har jag en ledig helg från butiken. Då ska jag ge mig själv ett break från allt och bara ha roligt hela tiden. Bye bye datorn och PM-skivande. Hello lunch med tjejerna, låtsas-shopping, middag hos pappa, fest hos Westholm och Cats i Stockholm. Må det upplägget bära eller brista - I need it.

/Anna.

Kommentarer
Postat av: Petra

Gud vad du är duktigt :)

Du har alltid någonting att stå i sötis, skönt att hålla sig sysselsatt iallafall.. Bara du hinner känna efter när du behöver ta det lugnt :) Hoppas att du mår bra förövrigt.. Kram

2009-10-17 @ 00:40:38
URL: http://lykkep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0