Derbyt here we come!


Jag är så laddad inför helgen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Derbyt 2009 - hästarna, solen, malmö, Hockeyligan, gemenskapen, ramsorna, partyt och de rosa pantrarna. Allt ligger för mina fötter just nu!

Och inte blir det bättre av att världens bästa Magnus och Marcus har börjat bomba alla våra mobiler med pepp-sms. Eller väljer att maxa uppladdningen med att just idag lägga ut bildspelet från Olympiatravsresan. Nostalgi.


 


I helgen är det dags att skapa fler minnen! Och för er som vill kolla in den censurerade versionen av dem så rekommenderar jag varmt www.travelit.se :-)

Nu ska jag starta upp min lediga onsdag med en promenad. Sedan väntar TV-inköp, lunch med brudarna och uteritt på Gino, Cissis jättepålle. What a day.

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0