Den bra känslan


Jag sitter vid köksbordet och pluggar. Mjukaste myskläderna på, en kopp the med honung för halsen, Winnerbäck på låg volym. Och jag mår så jävla bra.

Var ute i stallet en snabbis för att ge shettisarna lite kärlek och ögondroppar. Och jag brydde mig inte ens om att det började spöregna när jag bar två sjukt tunga vattenhinkar till deras hage i helt fel kläder. Det enda jag tänkte var "gud vad skönt det är med vatten mot ansiktet". 

Och sen åt jag världens godaste och mysigaste middag med mamma, Sara, Jonas och Cissi. Och då tänkte jag att "det är ju det här som är det riktiga livet".

Så. Antingen har jag lyssnat alldeles för mycket på Di Leva. Eller så är jag bara lycklig. 

Jag känner mig sjukt stark. No more mountain high, river deep - harmoni är min nya melodi.

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0