Rea it is


God fortsättning mina vänner!

Har julen varit god? Min har varit kort men naggande! Har cashat in en färgskrivare som kommer underlätta mitt liv SÅ HÄR mycket. Plus min favvo PK-tröja som kommer göra mig mucho snygg uppepå Millie, och en massa andra toppengrejor.

Men bästa klappen fick jag nog av min lilla häst när hon lät mig sitta kvar på ryggen under en hel timmes uteritt på julafton med Emma och Cissi på sina hästar. I BÅDE skritt och trav! Den bedriften fick mig att glömma hur hon sparkade ut hela fönsterrutan i stallet med båda bak för ett par veckor sen. Och ja, enligt leverantören skulle glaset vara okrossbart. Det var det inte. 

Anyway, idag är det måndag och start på mellandagsrean här i Folkestabutiken. Det stora tipset från mig: sadlar. Ett antal modeller ligger på 30-50% och bara väntar på att bli fyndade :-) I övrigt har vi två välbesökta 10 kronors-störtar med allt ifrån pannland till gummiboots, och ett långbord med varor för 50-, 150- eller 250 kr.

Själv har jag roffat åt mig ett nättäcke från Equiline till Millie för 250 klart överkomliga spänn, och en grimma till Ted som käkar upp såna på löpande band. Vi ses bland de röda prislapparna!

Kram Anna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0