Wanted: struktur


Jag är INGET utan min almanacka. Har levt utan den i två dagar nu för att jag glömt den i den jävla dataväskan. Illa. Dessutom börjar mina veckor bli galet packade just nu så det är helt fel tid att sätta sig i den sitsen.

Är inne på sluttampen av den nuvarande kursen och försöker desperat få något sorts grepp om Oden och målgruppsanpassning och gestaltning och retoriska troper och gud vet vad. Shettisarna ska till tandläkaren, Ametist ska till equiterapeuten och få nålar i halsen (läs akupunktur, inte voodoo), jag ska på hästsportmässa (yes, bilder kommer!) och så mitt i allt gick jag med på att styra upp en underklädesvisning på Hockeyligans killkväll på travet på fredag. Manliga läsare: missa inte! Till den senare håller jag som bäst på att hitta passande musik, så är det någon där ute som ruvar på en bra låt så är det bara att tipsa i kommentarsfältet.

Nu ska jag strax stänga butiken, nätshoppa lite partyklänningar från Asos och sen dra en riktigt power walk i vinterkylan med syrran. Vi, kära vänner, hörs av imorgon!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0