u.a.


Bokstäverna ovan är mina favoriter just nu. Utan anmärkning. Smaka bara på dem! Härliga ord.

Imorse gick min nya hopphäst äntligen igenom besikningen. Alldeles utan anmärkning. Så här på bloggen kan ni förvänta er en ny bekantskap snart! Millburn är 3 år, e. Careful u. Bushmill ue. Bold Indian XX, och kommer stå i sin nya box hos MIG på söndag. Hon är sjukt söt, ganska cool och orädd men med lite temperament - ungefär som en annan med andra ord :) Så vi kommer nog passa strålande ihop!

Jag befinner mig helt klart i ett lyckorus. Vilket gör arbetsdagen betydligt lättare än vanligt, trots att jag i stort sett är ensam på bygget och ständigt misslyckas med att dela på mig själv så att jag hinner med kassan, telefonen, mailen och beställningarna samtidigt.

Ikväll blir det Grappa med Maria. Istället för att hänga 24 som vi gjorde back in the days ses vi nu alldeles för sällan, så förmodligen har jag ett tjejsnack i maratonklassen att vänta ikväll.  

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0