Grey-day


Jag är brutalt trött idag. Hypokondrin har kickat in och uteslutit det gråa vädret som orsak. Det handlar snarare om järnbrist. Utan tvekan. Så nu har jag skickat iväg syrran för att handla Blutsaft. Mamma säger att det är bra mot allt.

Dagen this far har handlat om att packa upp liniment, kyllera och serva kunder. Om jag inte hade behövts för det hade jag förmodligen legat hemma och dragit täcket över huvudet vid det här laget. Senare ikväll ska jag rida ut på svägerskans Gino. Eftersom vi har ont om kvalitetstid denna vecka har jag bokat sällskap av Joel på inlånad springare. Det blir nog bra! I regnet...

Kollade nyss på lägenheter också. 18 lediga 2:or och 3:or i Eskilstuna just nu. Precis som det varit de senaste 3 veckorna. Vilket jävla utbud. Nä, vi får väl bo kvar i min lilla etta ett tag till. Man slipper ju leta efter varandra i alla fall.

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0