Pistvakt-style


Det har pluggats 24 i Annas värld de senaste dagarna, därför har jag inte lämnat några avtryck här inne. Men ikväll mailar jag in min hemtenta som avslutar Stilistik-kursen och efter det är jag FRI. I fyra hela dagar åtminstone...

Imorgon bär det av till Östersund med Joel för en helg med svärföräldrarna. Jag packar termobyxor och planerar en feel-good helg i bästa fjäll-anda med sovmorgnar, varm choklad, skoterrace, längdskidor (någon gång ska ju vara den första!), bokläsning och en massa mys. Fantastiskt skönt ska det bli.

Här hemma har jag packat upp varor i butiken under veckan. Pikéer från Mountain Horse och jättefina, rutiga fleecetäcken är några av de vårnyheter jag har börjat sukta efter.



/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0