Är ni också på Globen?


I så fall är jag lika avundssjuk på er som jag är på Cissi! Hon har nämligen lämnat mig alena i butiken i eftermiddag eftersom hon och Jonas roffat åt sig varsin VIP-biljett. NOT fair. Det blir inget Globen alls för mig i helgen, vilket är första året på mycket länge. Jag har helt enkelt varit tvungen att fejsa verkligheten. Jag jobbar för mycket, Joel jobbar för mycket. That's the way it is.  

Jag är faktiskt inte så bitter som jag låter. Jag har nämligen storsmajlat hela dagen efter Millies briljanta beteende imorse. Hon plockade helt enkelt fram sitt allra bästa humör och lät sig svängas runt av Joel i paddocken som att hon aldrig hade gjort annat. Vilket naturligtvis fick det att klia i ridmusklerna på mig. Mycket, mycket snart släpper jag longeringslinan och sitter där uppe själv, det kan ni lita på!

Annars? Vad gör ni en fredagkväll som denna? Själv har jag faktiskt tackat nej till dinner-and-drinks med Hockeyligan och tänker istället släpa mitt snorigt rödmosiga nylle hem till mamsen och landet. För god mat, Idol och kvalitetssnack är precis vad jag behöver idag.

Imorgon hittar ni mig, Cissi och Jonas i butiken! Typisk dag man kommer få tjata på brorsan och svägerskan att prismärka mer och hångla nere i täckeshörnan mindre :-) Närå, mest av allt ska vi faktiskt ge er borst-tips! Imorgon kör vi nämligen "ta 4 betala för 3" på alla borstar i butiken. Julklappar? Eller bara dags för byte i borstväskan? Your choice people :-)

Kram och gött fredagsmys på er alla!

Kommentarer
Postat av: Inger

Hej! Vad kul att följa Millies bravader här! Har en film från mammma Bushis inridning på Flammabygget, där hon prydligt longeras under ryttare. Att ryttaren fick sig en rejäl luftfärd hörde vi sen, fast det var bortklippt... :)

2010-11-27 @ 14:10:01
URL: http://redriff.norfolkterriers.dinstudio.se
Postat av: Anna

Haha! Det låter lite som Millie det där :) Fast än så länge har hon hållt sig lugn och fin... Vi får se hur det blir med den saken när vi börjar trava :)



Ska ta lite kort på henne och lägga upp här inne så snart jag får tillfälle!

2010-11-30 @ 12:19:48
URL: http://bidermans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0