Breeders!


Tittar in en riktig snabbis efter en galen vecka i skolan med två kursavslut. Som belöning har jag tagit ut en semesterdag och gett mig själv en riktig, ledig långhelg! Vilket som av en händelse råkade sammanfalla med Breeders Crown-helgen :)

Nu är stallet klart för dagen och duschen ska intas. Om en timme väntar hingstbedömning och auktion på Munktellarenan följt av bankett och RIX-allsvenskans fest ikväll. Imorrn stortrav på dagen innan röda klänningen åker på och man beger sig till Sundbyholms slott för festen ALLA längtat efter. Taggat? Nänä :)

Har ni vägarna förbi travet så rekommenderar jag ett besök i shopen hos världens bästa pappa. Där hittar ni, förutom den sjukt trevlige och kompetente karln, även hetaste sulkyhjulen, nya vinterskor och mycket mycket mer... vi här nämligen fyllt butiken lite extra den här helgen - just för er :)

Nu drar jag! Återkommer med pics senare...

Kram


Kommentarer
Postat av: emma

Hejhej, tycker din blogg är bra och intressant, eftersom att jag älskar hästar:D nu har jag några frågor som jag vill ställa:

Har du en egen häst?

Hur mycket kostar det med en egen häst?

När startade du din blogg??

Kram:)

2010-11-06 @ 19:27:59
URL: http://eeemm.blogg.se/
Postat av: Biderman

Hej Emma!



Jag startade min blogg förra sommaren. Tror jag i alla fall... svårt att komma ihåg exakt :)



Jag har egna hästar. Två ponnyer, två hopphästar och en travhäst. Det är lite olika vad det kostar beroende på vart man står med dem, hur mycket de äter och så vidare.



Såg på din blogg att du rider! Vart gör du det?



Kram

2010-11-12 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0