Planering, planering...


Vad har ni gjort i helgen vänner? Jag har styrt butiken med Cissi, haft en myslördag i soffan med älsklingen och en riktig heldag hos alla våra hästar igår. Vi inledde med fars dag-tårta i Magda och pappas stall där lilla Brunis har börjat trava i sin rochard och briljerar med sitt sköna gung. Sedan kidnappade vi Magdas Emilia, korsade stan och tillbringade eftermiddagen på Tvålis. Där Donnis naturligvis såg till att Emilia fick tugga lite snö, men utöver det bjöd på en fartfylld och rolig ridtur :-) Eftersom Joels kondition är typ sextio gånger bättre än min, blev det naturligtvis han som fick ta Ted i grimskaft och springa med. Han är en riktig krigare, min kille :-)

I övrigt skrällde Millie till och betedde sig över förväntan mot hovlagaren vid sin första bakhovs-skoning, inga utsparkade tänder här inte. Och Ametists sena forsätter att se bättre ut! Överlag en riktigt bra dag, som avslutades med en välbehövlig middag hos svärföräldrarna. 

Idag har mitt svaga jävla allmäntillstånd fått mig att sova alldeles för länge och därefter har jag jobbat i butiken. Pysslat med lite småskit, rensat sadelinpassningsväskan och röjt bland sadlarna. Dessutom planerar jag inför vår mellandagsrea; kollar på vad vi ska rea ut, vilka varor som kommer utgå ur sortimentet för att ge plats åt nyheter m.m. Och tro mig, mellandagsrean ser ni fram emot! Den blir smaskig... :-) 

Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0