Cocktail-hour!





Jag har en helt fantastisk dag! Jag har fått en liten sovmorgon (i min värld klassas verkligen 08.00 som det just nu), träffat positiva människor på visning av min lägenhet, suttit i frisörstolen hos Stine i nästan 4 timmar, fått en sjukt skön hårbottenmassage och en sjukt oväntat röd färg på håret... och från och med nu har jag INGENTING att göra. No stallet, no jobbet och no skolan (sånär som på lite ordbajsande i word). 

Jag firar självklart stenhårt med Joel, en god pasta till lunch och en redig drink. För det är jag värd. Senare väntar tapas, ännu fler drinkar och girls night out med tjejerna från klassen. It just keeps getting better.. :)

Kram /Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0