Nystart!


Jag är verkligen den eviga tidsoptimisten. Medan kvällarna blir mörkare och mörkare försöker jag få ihop skola på heltid, jobb på halvtid, sadelinpassningar, 5 hästar och lite Joel-tid däremellan. Jag vet att jag tagit på mig för mycket, men kan och vill ändå inte dra ner på något. Vilket tyvärr har visat sig här på bloggen den sista tiden.

Men nu blir det ändring på det! Bloggandet och uppdateringen från Folkestabutiken kommer bli bättre. Dessutom har vi startat en grupp på Facebook där alla som vill kan bli medlemmar - för att ytterligare hålla koll på kampanjer, erbjudanden m.m. Sök på "Bidermans" och gå med redan idag!

I mitt liv händer som sagt mycket. Skolan går bra. Den fortsätter att kännas givande och ger mig lite perspektiv på livet och en kreativ knuff i ryggen när jag behöver det.

Milllie är under inridning. Hon har lite humör och ibland tycker vi olika om saker (som till exempel om det där med att spola benen) men för det mesta är hon väldigt ambitiös och positiv. Appetizer (1 års hingsten) imponerar varje dag med sina små framsteg. Han är den mest kärleksfulla och cool-lugna unghäst jag någonsin tagit hand om. Nu är han dessutom satt för vagn och knatar runt med den som att han aldrig gjort annat. Alla rätt helt enkelt.

Ametist vilar fortfarande, men senskadan har gått ned och ser betydligt finare ut. Nytt ultraljud i januari på den! Och shettisarna äter och skiter som vanligt :-) 

Hemifrån ska jag lägga upp en grupp bilder från vår vecka på Island. Strålande sol, blå himmel, vita bergstoppar, gröna dalar, klarblå bäckar, en flock galopperande vildhästar, folkfest. Det var en fantastisk resa.

På återhörande snart!

Kram Anna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna du är så grymt cool! Det är min uppfattning utan att egentligen känna dej så bra, men jag inspireras verkligen av så drivna människor som dej och det är personer som dej som motiverar mej varje dag, att du dessutom alltid är galet snygg och har ett leende på läpparna när man ser dej gör att man bara inte kan annat än imponeras! You go girl =)

2010-10-14 @ 20:46:39
Postat av: Anna

Nämen gud vilka fina ord! Det är människor som du, som verkligen tar sig tid att uppskatta andra, som inspirerar mig. Det får mig att vilja bli bättre på det själv. Så YOU go - egentligen :)



2010-10-15 @ 13:51:40
URL: http://bidermans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0