Sista kvarten


Helger är fantastiska! Spelar liksom ingen roll om man jobbar, de har något magiskt över sig ändå. Gårdagskällen hos miss Georgensson gav hesa stämband och skratt-verk i magen - precis som väntat :) Jag har verkligen genuint störtsköna människor omkring mig. 

Idag styr jag och mamsen butiken. Vi har träffat en massa trevliga kunder och bistått med smakråd vid schabrak-köp hela dagen. Det verkar som vårt lördags-erbjudande varit uppskattat. Men nästa vecka? Vad kör vi då? Låt mig veta om du har förslag! På måndag gnuggas geniknölarna för att komma på något bra.

Testade nytt täcke på Millie imorse. Vårt Weather Beta Landa High med 220 grams fyllning. Perfekt mot morgonfrosten, och PERFEKT på henne. Hade jag inte glömt mobilen hemma så hade ni fått se härligheten vid det här laget.

Snart stängning och ut till stallet igen! Millie ska promeneras och Appetizer köras i fina solskenet. Sen väntar en (förhoppningsvis) god middag på nyöppnad restaurang med Joel ikväll. Myspys.

Sköt om er!

Kram Anna.

Kommentarer
Postat av: Maria

låter som en toppen dag. fortsätt med bloggen den är jjättebra.:)kram maria

2010-10-24 @ 21:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0