Studiecirkel...




Det är onsdag. Dagen innehåller 3 moment:

1) producera 1200 tecken läsbarhetsanalys
2) titta in på Profeels invigning av nya lokalerna
3) köra Appetizer till pappa

Kl 07.30 imorse intog jag och Bullis köksbordet. Hon stöttar mina studier på sitt sätt. Inledde med att bita mig i kinderna men har nu övergått till att bara vara i vägen. Men hon är aldrig omöjlig, Bullis. Hon är helt ok med att jag lyfter lite på vänstertassen ibland för att se vad som står i boken... Det är en kamrat det!

Joel fortsätter på temat "världshistoriens bästa kille" och har åkt ut till hästarna för att ge lite kärlek och omvårdnad åt dem. Skulle vara så jävla körd utan honom.

Tittar in igen senare om jag hinner!

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0