Time to say goodbye...


Nu är min lägenhet äntligen ute på Hemnet! Det är dock med blandade känslor jag kommer säga hej då till den. Framför allt känns det såklart jätteskönt. Jag längtar efter att flytta in i nya trean och få mer plats. Större ytor, mer förvaringsutrymmen och mer plugg-ro. Sen känns det självklart jävligt stort att det är vårt första gemensamma hem. Två namn på kontraktet liksom. Det är värmer i mig bara jag tänker på det.  

Samtidigt vaknar ju mina sentimentala sidor. Lite avskedsångest helt enkelt. För jag och min gamla etta har ju varit ett team ett tag nu. I 5 år har vi hängt ihop och många, många minnen sitter fast i de vita väggarna. Överhopande många fina minnen kommer från middagar med tjejerna, myskvällar med tjejerna och förfester med tjejerna. Det var liksom här vi hängde och det var här det hände. Tror att vi alla är glada att Hamngatan 6 inte kan prata :)

Kanske är det din tur att ta över stafettpinnen? I så fall kan du se hela annonsen här.

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0