Fredagsfeeling från butiken


Ny dag på jobbet! Jag pendlar på ett mycket spännande sätt mellan fullständig utmattning och hyperaktivitet. Resultatet av två veckor med sena pluggnätter följt av tidiga stallmorgnar.

Tur att jag sov ut ordentligt igår när jag hade chansen. Gick och la mig tidigt. Tur att jag inte lider av värsta sortens True Blood-beroende och offrar mina dyrt intjänade timmar av sömn på Sookie, Bill och co. Jag har följdaktligen bara mig själv att skylla idag.

Igår och idag pimpar jag butiken. Under mina hyperaktiva stunder alltså. Gör om skyltning, varubord och gavlar på gondolerna. Jag blir lite vild när jag sätter igång - det är ju så jäkla kul att hinna göra fint! Mamma tycker jag är knäpp och skrattar.

Förresten, har ni hunnit köpa biljetter till Rolf-Göran Bengtssons clinic på Strömsholm på måndag? Upptäckte just att de (såklart) är slutsålda på nätet så nu återstår väl att slå sig in vid dörren på måndag... Hur som helst känns det kriminellt att missa en sån grej. Det finns bara en Rolf-Göran, helt enkelt.




Ikväll: födelsedagsfirande av klotets skönaste - Maria Georgensson! 

Imorgon finns jag åter i butiken och då kan ni få 100 kr i rabatt på alla schabrak om ni tittar in! Hörs eller ses då...
 
Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0