Fantastiska fredag


Älskar fredagar! Särskilt den här. Idag kl 13 lämnade jag nämligen in mitt stora arbete i Grafisk Form tillsammans med typ 10 kg ångest. Så obeskrivlig skönt.

Nu jobbar jag i butiken med Cissi till stängning. Vi har firat med lösgodis och hon skrattar åt mitt ynkliga tillstånd. Säger att jag borde stämpla ut och gå och lägga mig i vilorummet, eftersom jag ser ut som en levande vålnad. Min natt bjöd nämligen på betydligt mer tangentsbordsklapprande än sömn, och sen rullar ju allt på med stall, skola och jobb igen. 

Jag längtar till kvällen! Då ska jag bara skjunka ned i soffan och se Idol, försöka hålla mig vaken en timme efter det för att hinna med ett True Blood-avsnitt och sen stämpla ut totalt. Fy fan så rart det ska bli.

Nu hör jag hur min kära kollega höjer volymen till Dolly Partons "9 to 5" där ute. Och eftersom jag uppenbarligen inte hade så mycket vettigt att delge er idag så är det dags att lyfta på arslet, tränga undan tunnelseendet och köra igen!

Missa inte morgondagen förresten! Pälsglans för 99 spänn kan man aldrig få för lite av ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0