Mässan i backspegeln


Jag är ledsen kära vänner, mobilbatteriet svek och få bra bilder blev tagna på mässan. Men dagen var härlig och bjöd på många trevliga möten och en snabb glimt av hur vår/sommar 2011 förmodligen kommer se ut i butikerna.
För er som redan tröttnat på den gigantiska blingbling-trenden har jag tyvärr inga goda nyheter. För den fortsätter. Och fortsätter. Och fortsätter :-) I övrigt syntes många klara, fina färger (jag och Cissi förälskade oss totalt i ett par fushiafärgade ANKY-ridbyxor) och många smarta lösningar och, faktiskt, ovanligt många välarbetade produkter till bättre priser än vad man är van vid. Fin trend tycker jag! Mässan höjdare i min värld var ett par nya dressyrstövlar från Mountain Horse. Snygg läst, hög utsida, välplacerad dragkedja framåt/inåt och till det överkomliga priset av 2 295 kr. Personligen tänker jag köpa mig ett par i brunt (den perfekta nyansen av brunt) och använda till vardags. Som hoppryttare har man ju inte lyxen att få träna i såna där godbitar, så de får nog fylla sin funktion utanför stallet istället.

Vad säger ni? Vad är ni sugna på att se i butiken? Vilka märken gillar ni? Vilka färger använder ni? Var inte rädda för att komma med förslag!

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0