Smygtitt


Sitter på kontoret med ömma fotsulor efter en mycket trevlig kundkväll igår kväll. Tack alla som var med och bidrog till det! Min dag idag är aningen uppstyckad: 06-10 stallet, 10-13 jobbet, 13-16 skolan, 16-18 jobbet. Och det har varit ungefär så den här galna veckan har sett ut. Stallet, skolan, butiken, sadelinpassningar och sedan hem och plugga till sent. Mina krafter och mina bensinpengar börjar tryta lite smått.

Men jag ska inte klaga. En av anledningarna till att det är mycket att göra just nu är nämligen att jag beger mig till Rom med älsklingen nästa vecka. Lite historia, fotboll och god mat står på to do-listan och jag tänker njuta varje minut av min härliga ledighet och kvalitetstid till max.

Idag jobbar Cissi och jag i butiken. Hon springer runt med telefonen klistrad mot örat och tar emot bokningar på Stallions rid- och travhingstar. Jag städar lite efter gårdagen, skruvar ihop en sadel och packar upp lite Finn Tack-grejor som kommit hem idag. Det är ju som bekant en av mina favoritsysselsättningar att packa upp, eftersom det, om än vagt, påminner lite om paketöppning. Och sånt gillar man ju! Något annat jag gillar är att kolla in kommande kädkollektioner. I eftermiddag ska Cissi och jag klämma på Eurostars höst- och vinterkläder - håll utkik så kommer lite smygbilder på härligheten!

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0