Vi rullar holländskt


Grått, dimmigt och duggregn utanför butiksdörrarna. Ändå kan jag inte släppa mina enorma vårkänslor som triggats igång av solen de senaste dagarna. Hästarna ska skos i helgen och valet är självklart obroddat för en optimist som jag. Ametist och Millie ska få prova en ny modell från Kerkhaert. Det är en roll over-modell med sidokappor, lite som Classic Roller fast inte lika rundad hela vägen. Dessutom är den lite bredare vid trakterna så att de får mer stöd där. Ametist går alltid med lite högre trakter och överrullning eftersom hon har en gammal skada på böjsenan, så på henne blir det nog inget nytt under stjärnorna. Men Millie får man som vanligt se vad som händer :-)

Om du vill testa den här nya skomodellen själv så finns det några par kvar i Folkestabutiken. Det är alltså en framsko och vi har den i storlek 1 och 2. Efter prövning tar vi gärna emot dina synpunkter!





Nu ska jag bege mig ut bland hyllorna i butiken och göra om lite! Vi stylar om både hovslagaravdelningen och mindre bitar just nu så jag har en del att göra...

Ikväll väntar middag hemma hos världens bästa svär-familj och imorgon ses vi i butiken igen. Då laddar jag och Cissi inför partykvällen med dig och en massa, billiga stallbandage!

Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0