Du ska inte tro det blir sommar






Det här är en av mina absoluta favoritbilder från förra sommaren. Den andas avslappning, sol och värme. Jag vet hur bra jag mådde när den togs. Halmstad. Sommaren med kvalitétstid. Med Joel, familjen och vännerna. En av de bästa somrarna i hela mitt liv. 

Om det ska bli någon liknande ever again är det dags att sätta fart! Idag har jag power-walkat Vilsta runt med Maria, vilket är en av mina typiska sommar-aktiviteter. Kände ett styng av längtan efter världens bästa syster som brukar knata på där vid min sida, men som nu för tiden knatar runt på stranden i Australien istället. Vilken subba :-) Jag har även handlat kläder i färg, huttrat till skolan i skinnjacka och rivit pälsen av hästarna. Allt för att få en liten, liten känsla av att jag snart sitter där på Leffes Lounge igen.

Imorgon bär det av till ridhuset med Millie - äntligen! Och sedan får ni följa mig i Folkestabutiken under eftermiddagen. Jag tror att vi ska packa upp lite vårkläder från Mountain Horse, kolla på nya rid-designen av Bidermans egna ylletäcke (världsklass!) och beställa lite bett ihop. Ha en härlig kväll tills dess!

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0