Bra stämning och lugna, sköna helgvibbar


Lördag i butiken med Cissi! Det är fantastiskt att ha förmånen att arbeta med en av sina allra bästa vänner, det blir så härligt då! Hjälper trevliga kunder och packar upp hjälmar, jodhpurs, grimmor och shortchaps som kom hem igår. Lyssnar samtidigt in mig på vår fantastiska spotify-playlist där allt ifrån Moulin Rouge-favoriter till Lasse Berghagen till Eminem samsas i en salig blandning. Man måste ju ha nåt för alla musiksmaker i kundkretsen!

Gjorde klart stallet imorse så efter stängning ska jag raka vägen hem och steka älgbiffar. Jorå, husligt var det här! Ikväll kommer nämligen pappa, Magda och Emilia plus polare hem på middag. Och V75 såklart - i vår familj sätter man mattiderna utefter TV4:s sändningstider och inget annat :-)

Imorgon ska jag ta en tur till IKEA med min kära sambo, leta gummimatta att klä Millies boxväggar med innan hon slår ihjäl sig fullständigt och ha en lååång, skön eftersmiddag i stallet...

Önskar er alla en härlig helg så hörs vi igen på måndag!

Kram Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0