Inventering...


Gott nytt 2011 allihop! Här i butiken har vi inlett det med sedvanlig inventering. Det snurrar av siffror i min skalle och Camilla här bredvid ser ut som att hon kommer trilla av pinn när som helst. ENDA höjdpunkten denna dag är nämligen gratispizzan man slevar i sig till lunch, och kolhydraterna som den innehåller är inte tillräckligt långa för att räcka ända till 18.00...

I veckan som kommer har jag sadelinpassningar och jobbar i butiken på fredag och lördag. På alla lediga stunder tränger min nya inredningsmani undan alla andra måsten. Hittills känns det som att skolarbetet fått mest däng. Ikväll ska jag måla klart sovrummet, imorrn ska jag hitta det perfekta tyget till sittdynan i vår gungstol och på onsdag ska jag köpa sängstomme. Och så här rullar det på. Förutom att jag som vanligt slås av att mina hästar är världens sötaste hundra gånger om dagen, är Joels och min nya lya i stort sätt det enda jag tänker på.

Då och då letar sig dock några tankegångar iväg mot lördagen och Travgalan 2010. Blir alltid en av årets bästa kvällar!

På återhörande i veckan!

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0