Mot ljusare tider


Hur har ni det mina vänner? Sedan vi hördes sist har jag befunnit mig i en pluggdimma av det tätare slaget. Jag har helt enkelt bott i mina böcker och i skolans datasal för att trycka in kunskaper inför dagens tenta och färdigställa min bok-, och tidningslayout till på fredag. Och eftersom jag knappt hunnit kommunicera med min egen sambo har jag tyvärr inte hunnit det med er heller :-)

Den här veckan jobbar jag betydligt mer, så nu kommer ni få ordentligt med uppdateringar från butiken! I skrivande stund städar vi hyllorna och inventerar bett inför kommande beställning. I helgen väntar en av årets stora höjdpunkter, Equality Line-mässan, dit jag och Cissi förstås tänker bege oss. Vi återkommer på måndag med info om nyaste nytt därifrån och givetvis med många fina bilder.

Efter den här helvetesveckan ska jag ta tag i min Millie-riding på allvar. När man har typ en kvart om dagen på sig i stallet blir det alldeles för många korta ridturer och alldeles för mycket longering. Fy skäms. Men på måndag när mitt liv har kommit tillbaka - då jävlar är hästbilen bokad! En sväng till ridhuset med Cissi och Gino är vad jag längtat efter i 14 dagar nu :-)

Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0