Semester!


Ni som läst bloggen ett tag vet att jag alltid har en liten magisk fredags-feeling i kroppen inför varje veckoslut. Idag peakar den känslan ordentligt. Det här är nämligen fredagen innan vecka 27 - också känd som en av årets allra bästa veckor. På måndag bär det av till Falsterbo och därefter drar jag vidare till Tylösand för sol, bad, after beach, spa, trav och fest. Det är väldigt många bra ord i den meningen!

Jag har så klart laddat upp lite inför veckan. I min värld innebär det ett par besök i solariet, färgning av ögonfransarna och ett mycket efterlängtat besök hos min frisör Stine. Bara en sådan vecka kan ju kicka in mig i ett litet lyckorus!

På jobbet har jag försökt runda av så mycket som möjligt, och när jag misslyckats har jag försökt passa över till mina underbara kollegor. Jag har även hunnit fota alla "nya" begagnade sadlar som kommit in till försäljning, så i nästa vecka rekommenderar jag att ni tittar in på hemsidan och kollar igenom dem! Om ni har frågor eller vill boka tid för sadelinpassning så når ni mig igen måndag 11/6 (vecka 28) på 016/108238 eller på [email protected].

Nu drar jag iväg till mormor på pizza, pilsner och poolparty! Cissi kallar mig den största väderoptimist hon träffat och så får det förbli :-) Ska göra mitt bästa för att fotografera och uppdatera er under veckan som kommer!

Många somriga kramar /Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0