ATG-live bakom kassan


Det känns som att jag har en hamster i varje näsborre. Och så ser det ut som att jag av någon anledning målat mörkblå ögonskugga uppe vid tinningen. Jag är alltså monsterförkyld och fortfarande blåslagen sedan i tisdags - men idag är det faktiskt V75 på Sundbyholm och ingenting kommer stoppa mig från att ta mig dit.

Jonas blev nyss femma med Poesi. Jätteduktiga båda två! Eftersom han och mamma delar på henne så erbjöd jag mig att ta butiken åt henne en timme. Man vill ju faktiskt se sin häst tävla live. Själv står jag här bakom kassan och bloggar, samtidigt som jag har stenkoll på ATG-live. Alldeles strax blir jag dock upphämtad och beger mig iväg mot den sedvanliga festen i röda stugan på gräsmattan. Efter det väntar fest hos svågern och Gricksson som lämpligt nog bor på våningarna ovanför varandra. Med andra ord sover man nog inte toppen på Lundbladsvägen inatt :-)

Till er, kära vänner, återkommer jag med bilder imorgon. Nästa vecka kör jag även igång lite nya, spänannde inslag på bloggen... Så håll ögonen öppna! Och ha en riktigt härlig helg tills dess!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0