Bästa Gabbes birthday!



Idag fyller Gabriel 2 år. När jag var tre år äldre än så lärde jag känna hans underbara mamma. Emma och jag har upplevt ett halvt hästliv ihop. Hon brukar säga att det vi inte gjort med våra tappra springare, bör ingen försöka sig på. Hon är min storasyster i allt utom det rent biologiska, helt enkelt.

Och idag var det alltså 2 år sedan hon och Magnus fick sin lilla Gabbe. Jag önskar att den lilla galningen får sin egen "Emma" i framtiden. Och att han får ha sina kanelbullar ifred :-)

Kram Anna.

Kommentarer
Postat av: Emma

<3 Kärlek till dig hjärtat!

Nu sitter vi framför brasan och lirar ballader!

Gabbelito tackar Joel för Fendern.

2011-03-05 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0