Kvastar till stallet, borstar till hästen


På lördag har vi erbjudande på alla sopkvastar. Så att ni kära kunder - OCH mina stallsambos där hemma - inte har några ursäkter för att hålla ordning omkring er :-) 

Andra borstar som kan vara bra att investera i till våren och inför tävlingsäsongen är de som din häst har glädje av. För jag hoppas att du inte använder lövkvast till svansen?

Personligen använder jag nästan bara borstar i naturmaterial. Jag tycker de är finare och ger bättre feeling helt enkelt. Särskilt så här års när hästarna blir extra statiska av pälsfällningen. Det här är mina favoriter i borstväskan:


Absoluta favvoborsten som fungerar till allt. Tar bort smuts utan att vara för hård, och ligger som en smäck i handen tack vare den formade träryggen. 110 kr/st.


Lite hårdare variant för de lite lurvigare pållarna. Eller till man och svans. 99 kr.




Puts puts puts. Mjuk, skön drömborste som inte lämnar ett dammkorn efter sig. 169 kr.


Naturborstar kostar lite mer - men håller mycket längre. Tips!

Kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0